Skip to main content

Handleidingen & Downloads

Vragenlijst

De vragenlijst is een Excelbestand met verschillende tabbladen. Het Excelbestand bevat een Invulinstructie. Per tabblad is toegelicht hoe de vragen moeten worden ingevuld. Onderdelen van het invulsjabloon kunnen door Sira voor u worden ingevuld, als u de benodigde gegevens toestuurt aan Sira. Uw accountmanager zal de mogelijkheden hiervoor tijdens het eerste gesprek met u bespreken.

Downloads:

> Invulsjabloon Kostprijsonderzoek Tandartspraktijken V1.4
> Invulsjabloon Kostprijsonderzoek Orthodontische zorg V1.4

Handleiding ontvangen beveiligde e-mails van Sira Consulting

Om te waarborgen dat betrouwbare informatie veilig wordt verstuurd, sturen wij vooraf ingevulde vragenlijsten naar u met behulp van Zivver. Hiervoor hebben wij uw mobiele telefoonnummer nodig. U heeft geen Zivver-account nodig om een Zivver-bericht te openen.

Hieronder vindt u de instructie:

  1. Klik op de knop OPENEN.
    Er wordt een nieuw browsertabblad geopend met daarin het Zivver-verificatiescherm.
  2. Klik op Code verzenden.
    Zivver verzendt je nu een verificatie-e-mail met een eenmalige code.
  3. Ga terug naar jouw e-mail inbox.
  4. Open de verificatie-e-mail die je hebt ontvangen.
    Het onderwerp van de verificatie-e-mail ziet er ongeveer zo uit: Toegangscode voor “onderwerp van oorspronkelijk bericht”.
  5. Kopieer de eenmalige code die wordt vermeld in de verificatie-e-mail.
  6. Ga naar het Zivver-verificatiescherm.
  7. Plak de eenmalige code in het vak onder Geef de toegangscode op.
  8. Klik op de knop LEES BERICHT om het bericht te openen.
    Je kunt nu het Zivver-bericht lezen en beantwoorden.

Versturen beveiligde e-mails naar Sira Consulting

Wij raden u aan om betrouwbare informatie beveiligd naar ons te sturen.

Nieuwe sjabloon versies

In de loop van het onderzoek zijn enkele nieuwe versie van het invulsjabloon beschikbaar gekomen. Inmiddels is versie 1.4 beschikbaar. Het beschikbaar komen van de nieuwe versies is niet actief met u gecommuniceerd omdat de nieuwe versies geen invloed hebben op de gegevens die u dient in te vullen.
Indien u reeds bent gestart met invullen in een oudere versie dan kunt u die blijven gebruiken om de gegevens aan te leveren. Bij de controle door de accountmanager van Sira zal het invulsjabloon worden omgezet naar de nieuwe versie indien dit nodig is.

In de onderstaande tabel geven we aan welke wijzigingen er zijn gedaan tussen de verschillende versies.

V1.0 -> V1.1
Tabblad ‘3. Inzet personeel’ In tabel 3.2.1 werd in een toelichting op een cel een uurtarief uit 2024 gevraagd terwijl 2023 werd bedoeld (zoals dit ook al in de hoofdtekst staat)
Eigen Verklaring Meer gedetailleerde uitsplitsing van de samenvatting van de gegevens uit tabblad 2
Tabblad ‘Inleiding’ Aanpassing hyperlink onder het emailadres mondzorg@siraconsulting.nl
V1.1 -> V1.2
Tabblad ‘3. Inzet personeel’ Onder tabel 3.3.1 is een toelichtende tekst opgenomen wanneer de sociale lasten niet in de optelling zijn meegenomen
Tabblad ‘4. Financiële gegevens’ Bij 4.1.1. werd bij de opbrengsten nog apart de Q-codes uitgevraagd. Dit is verwijderd
Tabblad ‘Inleiding’ Aanpassing hyperlink onder het emailadres mondzorg@siraconsulting.nl
V1.2 -> V1.3
Tabblad ‘Inleiding’ Aanpassing van de tekst bij de deadline van ‘voor’ naar ‘op’ 18 november
Tabblad ‘3. Inzet personeel’ Vraag 3.1.4 Bleef soms zichtbaar ook als deze niet van toepassing was. Dat is hersteld.
Tabblad ‘3. Inzet personeel’ Tabel 3.3.1, Cel N133, hierin werden de pensioenkosten opgeteld uit vraag 3.1.4. Dit is verwijderd in lijn met de opmerking die onder tabel verschijnt.
Tabblad ‘3. Inzet personeel’ Tabel 3.3.1 De toelichtende tekst indien sociale lasten en pensioen niet zijn meegenomen is nader gespecificeerd
V1.3 -> V1.4
Eigen Verklaring De tekst van cel D66 en D67 om aan te sluiten bij de juiste gegevens in Cel G/H/I 66 en G/H/I 67.

Vragen?

Mocht u vragen hebben die hier niet staan,
kunt u altijd contact opnemen.

Contact